Biżuteria handmade z żywicy epoksydowej


... bo każdy z nas jest wyjątkowy

kwietnia 13, 2023

Kolczyki Magiczne kocięta - 0302

 



Te magiczne kolczyki kociąt, które odniosły niesamowity sukces na pierwszym wiosennym targu. Jestem bardzo podekscytowana, że moja praca i pasja spotkały się z takim uznaniem.

Te kolczyki są naprawdę wyjątkowe i mają w sobie wiele ciekawych elementów. Kotki są bardzo tajemnicze i fascynujące, a ich głęboki fioletowy kolor, złote oczka i ozdobny kwadracik na czole czynią je niezwykle urokliwymi.

Jako rękodzielnik, bardzo dbam o jakość mojej pracy, dlatego do wykonania kolczyków wykorzystałam stal chirurgiczną oraz kolorową żywicę epoksydową. Te materiały zapewniają wytrzymałość i trwałość kolczyków, co jest bardzo ważne dla ich użytkowników.

Tworzenie tych kolczyków było dla mnie wielkim wyzwaniem, ale jednocześnie niesamowitą przygodą. Każdy kociak jest inny i ma swoją unikalną osobowość, dlatego starałam się uchwycić ich charakter w każdym z nich. Mam nadzieję, że osoby, które je kupiły, będą z nich zadowolone i będą cieszyć się ich magią na co dzień.

Dziękuję za zainteresowanie moją pracą i zapraszam do zapoznania się z moimi kolejnymi projektami.






Nasze produkty są wykonane z żywicy epoksydowej najwyższej jakości z filmem UV. Wszystkie wzory staramy się robić w unikatowej formie, także o ile niektóre prace mogą być podobne, z pewnością nie są takie same. Każda z prac czy to kolczyki, wisiorki czy inne dodatki jak zakładki do książki czy breloczki do torebek to ręczna praca naszego zespołu.




Sprzedaż

Sprzedaż zakończona. Przedmiot sprzedany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © veLova , Blogger